Home » , » Pengobral Cinta

Pengobral Cinta

UNTUK DOWNLOAD SETIAP LAGU SILAHKAN KLIK DISINI

la kepe biring terbegiken ranandu bangku
lima belaskenndu lenga bo tentu sada pe tuhu
aku nggo terpusuh kepe kena terjeng biber
aku ngo rate tutus kepe peranku terjeng sambilen

beluh tuhu-tuhu kam beluh ncibalken kata man bangku
beluh kena teriluh nuriken sura-surandu
em dalan-dalanna aku mombak bas ate ngena
keri sinasa litna bagi terpuko ate ngena
mama biringku kejamna kam sayang
morah ate aku banndu jadi mata pencarienndu

lanai aku lanai sambari inganndu encari
gundari nggo kuukuri ula min sempat turah ate mesui
mama biring si ateku ngena la kusangka enterem rondongna
bere ribu siateku jadi la kuduga kepe pengobral cinta

mama biringku kejamna kam sayang
morah ate aku banndu jadi mata pencarienndu

Doanload Lagu Karo Pengobral Cinta - Netty Vera .mp3